Na jeseň roku 2000 bola vykonaná mimoriadna prehliadka mostu v Sebranicích na ceste I/43, ktorá stanovila stav mostu ako havarijný a bolo rozhodnuté, že most je nutné uzavrieť a rekonštruovať.
Most bol rekonštruovaný za prevádzky počas roku 2001, za použitia jednosmerného mostného provizória. Vzhľadom k veľkej intenzite dopravy bolo nutné vykonať rekonštrukciu mostu v extrémne krátkom termíne.
Nový most tvorí železobetónová presypaná klenba. Krídla a parapetný múrik boli vytvorené zo zeminy vystuženej geomrežami so zvislým lícom obloženým štiepanými betónovými tvarovkami. Toto riešenie splnilo okrem podmienky veľmi rýchlej výstavby aj nároky na estetické začlenenie novej konštrukcie do krajiny.
Statický výpočet, geomreže a betónové tvarovky
zadarmo | +420 548 218 901 |
technikageomat..eu |
Nebojíme sa vyjsť do terénu a riešiť problém na mieste.